sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Onnittelut iskä-Iiro & Sari!

Uskomattoman Upeiden Roudan ja Näpin iskä Iiro kera ohjaajansa Sarin kiisivät ja liisivät Agilityn SM pronssille tänään Nastolassa! (tai siis eilen, sillä nyt on jo maanantai :))

Olen niin iloinen ja ylpeä tästä mahtavasta parivaljakosta, ja onnellinen että Hip-Iiro yhdistelmä toteutui viime syksynä. Jos Hip ja tytöt asiasta jotain ymmärtäisivät, niin iloisia, onnellisia ja ylpeitä olisivat varmasti hekin. Mutta... koska kuitenkin.... vaikka ovatkin bordenssollieita (eivätkä mitä tahansa bordenssollieita vaan Hip-Huikea, Näp-Näppärä ja Routa-Rohkea), niin loppujen lopuksi tämä trio koostuu "vain" koirista. Koirista jotka viis veisaavat titteleistä, ja vielä vähemmän muiden titteleistä, niin... emäntä ja "super nanny" hehkuttelee täällä Sarin ja Iiron pronssia ihan keskenään :)

Super iloinen olen myös Peten ja Megin SM voitosta; Pete on todellakin voittonsa ansainnut (kenenkään suorituksia tällä siis aliarvioimatta tms.). Pitkänlinjan agilityharrastaja jolla "knowhowta" riittää ja todella symppis tyyppi vielä lisäksi. Pete on mun suuri "idoli" ja "aatteen suunnan näyttäjä", sillä ajatukset agilitystä ja koiran käsittelystä  sekä ohjaamisesta käyvät niin yks yhteen. Minä todellakin pidän Peten tyylistä ja asenteesta. Ja enää ei todellakaan tarvitse miettiä onko se tyyli ja asenne sitä millä kirkkaimpia mitalejakin voidaan voittaa: on se :) Ja siitä minä olen niin iloinen ja onnellinen :)

Meidän iskä onkin 
SM3-11, SM1-10, FI AVA  
Dombäcks Garm 
"Iiro"
Ei oo teillä yhtä upeeta iskää 
(eikä varsinkaan yhtä upeeta äiskää)
ku meillä ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.